Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym alertem dotyczącym zmian w prawie w pracy- pierwsze ze zmian zaczną obowiązywać już za 2 tygodnie!
W opracowaniu znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z pracą zdalną, takie jak:
- Kiedy pracodawca może nakazać pracę zdalną?
- Czy wprowadzenie pracy zdalnej jest obowiązkowe?
- Jakie obowiązki powstają po stronie pracodawcy w związku z wprowadzeniem pracy zdalnej?
Przepisy dotyczące pracy zdalnej zaczną obowiązywać od 7 kwietnia.
W alercie poruszone zostały również najważniejsze kwestie związane z kontrolą trzeźwości pracowników, w tym:
- Kiedy możliwe będzie zbadanie trzeźwości pracownika?
- Jakie metody mogą zostać wykorzystane do weryfikacji trzeźwości pracowników?
- Co jeżeli badanie wykryje obecność alkoholu lub innych środków u pracownika?
To tylko niektóre z kwestii, które zostały rozwinięte w opracowaniu. Zachęcamy do zapoznania się z alertem, a w przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.